Sista lediga dagen

Helgen går fort och nu så är de redan sista dagen på ledigheten, jag är glad att jag har ett jobb som jag trivs med och att jag har trevliga arbetskamrater, de är inte alla som har de.
Men de betyder ju inte att jag inte tycker om att vara ledig.
En grej som har kommit ganska naturligt nu när jag har börjat att jobba igen de är att jag lägger mig ganska tidigt och går upp ganska tidigt och de tycker jag är super bra, redan idag så har jag varit uppe flera timmar och går man upp tidigt så slipper man ju stressa också.
Idag tex så ska jag iväg och träna om en halvtimme och eftersom jag var uppe tidigt så behöver jag ju inte stressa med frukosten, borsta tänderna och packa träningsväskan och de är ju jätte bra.

 

Dagarna ser nästan likadana ut hela tiden, man går upp tidigt, gör sina dagliga sysslor och på vardagarna så jobbar man, ibland så händer de lite speciella saker, men jag trivs med att ta de lugnt och då gör jag de. Mina dagar känns iallafall ganska långa eftersom jag inte sover bort hela dagarna för jag trivdes verkligen inte med att vara uppe hela natten och sen sova till eftermiddagen, dessutom så skulle ju inte de funka när man jobbar.

 

När de gäller vädret så är de fortfarande snö ute, men jag har inte märkt av någon storm och jag hoppas inte att de kommer någon heller. Jag tycker att de känns som att de är ganska varmt och därför så tror jag inte att snön kommer att ligga kvar speciellt länge och jag hoppas inte de heller för den delen. Trots detta väder så tog jag mig iväg igår och handlade lite och de var inte så jobbigt som jag trodde att de skulle vara. Trafiken flöt på ganska bra, iallafall den busen jag åkte med, men jag såg att dem andra bussarna hade problem med att åka men jag är glad att min buss funkade iallafall. Nu så ska jag ju somsagt iväg snart och jag hoppas att trafiken fungerar bra idag också så att jag kommer iväg till stan där jag ska träna.

 

Nu så hinner jag inte skriva något mer men i hörs kanske senare, Bye Bye sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0