Sitter på jobbet

Nu befinner jag mig på jobbet igen, jag sitter här vid datorn och degar lite innan de är dags att köra igång och ringa folk igen.
Jag är nöjd med arbetsdagen hittills och den kan ju inte direkt bli sämre så jag ska forsätta i samma spår som jag har gjort hittills.
Träna vill jag absolut göra ikväll så de är jag fortfarande insatt på, oavsett om jag är lite trött så måste jag försöka träna lite och dessutom så blir man ju mer hungrig av att träna så de är bara att vräka i sig något gott efter träningen. De mesta flyter på bra i mitt liv just nu och jag håller fortfarande på med att spara pengar till mitt körkort och om jag inte handlar så mycket den här månaden så kommer jag nog att kunna lägga undan ytterliggare en liten summa till körkortet när månaden är över.
Nu så ska jag sitta här och fortsätta surfa runt tills kl 12:00 och sen så är de dags att ringa runt till folk igen, Bye Bye! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0