Ska iväg till jobbet!

Godmorgon mina kära vänner, klockan är ungefär 06:30 och jag ska snart sticka iväg till jobbet. Jag har varit inne på nätet och fixat lite inbetalningar på min bank och nu så ska jag somsagt snart iväg till jobbet. Man kan inte vara annat än glad när man precis insett att februari kommer att bli den bästa månaden på länge (pengamässigt). Jag är så fruktansvärt glad att jag har ett jobb att gå till och dessutom så är de ju sista jobbdagen på veckan och sen blir de ju helg och de är ju inte heller helt fel.

 

Som jag redan hade misstänkt så blev de ingen träningen för mig igår utan jag bestämde mig helt enkelt för att lägga mig och sova nästan direkt när jag kom hem. Natten har varit lugn och fin och jag har sovit som en stock och imorgon så är de ju lördag och då kommer jag att få sova ännu längre på morgonen. Jag får helt enkelt önska er en fortsatt trevlig dag och så kanske jag skriver lite i bloggen på rasten.

 

Bye Bye på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0