16 st körlektioner

Hejsan på er, här sitter jag på jobbet och bloggar, men de är ju faktiskt rast så jag kan de.
Nu äntligen så har jag kommit lite längre i min plan att ta körkort, pengar har jag sparat ihop och nu efter jobbet så ska jag sticka iväg och betala en intensivkurs.
Jag har hittat en kurs på två veckor där man får 16 st körlektioner och teorilektioner och de var dessutom till en rimlig peng.
Jag ska betela kursen idag men jag ska ta den någon gång i Juli eftersom jag är ledig då, jag har dessutom rådfrågat folk om de var ett bra pris och alla säger att de är billigt och bra.
Anledningen till att jag betalar kursen nu, är ju att jag har fram till den 14 Juni på mig att betala och pengarna har jag så de är ju inga problem.
Tyvärr så ingår ju inte uppkörning, halk körning eller teoriprov men de får jag fixa senare, men de ska bli skönt att äntligen få bränna lite av sina körkortspengar.
Nu måste jag börja jobba igen, men ni får ha de så bra så hörs vi senare och jag kommer förmodligen att berätta mer då, Bye Bye sålänge!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0