99% och vägrade bli klar

Igår kväll så började jag med att fixa våran Förlovningsresa film, jag la in alla klipp på datorn, satte in dem på Windows Live Movie Maker och sen så klippte jag ihop lite och sen så började jag spara filmen.
Jag tänkte ju förstås att filmen skulle vara klar nu idag så att jag kunde börja bränna över den på en DVD, men självklart så skulle movie maker krångla, hacka upp sig och den stannade på 99% och vägrade bli klar, tillslut så orkade jag inte vänta längre så jag stängde ner skiten och började om från början.
Nu har jag klippt ihop allting igen och denna gången så sparade jag Movie Maker projektet i en mapp, så om de skulle börja krångla igen så är de bara att öppna mappen och då behöver jag inte klippa ihop allting igen.
Videon är färdig klippt och håller nu på att sparas och självklart så hoppas jag att den ska funka den här gången, hela filmen bli 1 timme och 27 min och just nu så har den sparas 33% och de lär ta ett tag till innan den blir färdig.
Jag har inga specialla planer inför dagen så jag kanske bara ska ta de lugnt, men eftersom jag är en sådan spantan person så kanske jag kommer på någonting att göra iallafall.
Ni får ha en fortsatt trevlig dag så kanske jag lägger in något video inlägg senare, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0