Cabin in the Woods

Nu är man hemma efter en trevlig dag.
De startade med att vi stack iväg på den där speciella dagen dem har här, en gång om året, tyvärr så var de varken elektriska tjurar, kuddkrig eller sumobrottning, men dem hade musik, lotter och tipspromenad iallafall.
Förutom de så hade dem även en fiskdamm som jag var tvungen att fiska i och jag fiskade upp en jojjo och badmintonspel och de kan ju vara roligt att ha.
Efter de så stack vi iväg till bion och vi var tvungna att avboka våra biljetter eftersom vi råkade köpa biljetter till en Stockhomsbiograf och de var ju inte riktigt rätt.
Vi hade ju självklart reserverat platser till en bio här i Göteborg så vi fick gå på film iallafall.
Den filmen som gick i Stockholm började kl 18 och därför så var vi tvungna att vara vid bion innan 18 för att få avboka biljetterna och denna filmen som gick i Göteborg den började kl 21, så vi var helt enkelt tvungna att traska runt i stan innan de var dags att se film.
Men tillsut så blev klockan 21 och vi fick se filmen och jag tycker faktiskt att den var bra, de var någon slags skräck komedi men den var riktigt spännande iallafall, filmen heter Cabin in the Woods och om ni vill se någon fartfylld och spännande film så rekomenderar jag verkligen denna.
Nu är de natt, men de hindrar inte mig fråna att göra min kvälls träningen, jag har lovat mig själv och dessutom sagt på bloggen att jag ska träna varje kväll och då måste jag göra de, men efter träningen så tänker jag sova, Bye Bye på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0