Göra Musik Video

Jag längtar fruktansvärt mycket efter helgen, de ska bli skönt att bara slappa och ta de lugnt och framförallt ägna mer tid åt bloggen.
Som jag sagt tidigare så har jag inga speciella planer under helgen och jag är en sån person som inte behöver ha en massa saker att hitta på hela tiden, iallafall inte planerade saker, jag tycker bättre om att vara spontan.
Men jag ska inte börja tänka på helg än, de blir lätt att man går på helg i skallen och inte fokuserar lika bra på jobbet, jag måste vara på jobbet både mentalt och fysiskt.
Nu har jag precis ätit pizza, alltså mini pizzor som man lägger i mikron, inte Billys men några andra.
Jag har drygt 20 min kvar på rasten så jag hinner nog inte sticka ut, men jag får väll sitta här och dega tills de är dags att jobba igen.
Jag har lite planer när de gäller videobloggande så nu till helgen så ska ni få se lite videor iallafall.
Jag funderar på att göra en lite musik video till en Crazy Frog låt, men jag får se hur jag ska göra med de, men dem tankarna jag har är ganska roliga.
Ne, nu tänker jag inte skriva mer, men ni får ha de så bra så hörs vi, de lovar jag, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0