Jag längtar tills jag får lönen

Efter en skön helg så sitter man nu och sliter på jobbet igen.
De sista jag gjorde innan jag gick och la mig, de var att titta på film och igår kväll/inatt så tittade jag på två filmer och klockan var nog runt 1 innan jag la mig för att sova.
Jag tittade iförsej inte klart på den sista filmen så de blir väll en och en halv film då, men oavsett vad så blev de ganska segt.
De var ganska jobbigt att ta sig upp imorse, men inte lika jobbigt som jag trodde att de skulle vara, men nu så har jag iallafall klarat av halva arbetsdagen och nu är jag inte lika trött längre.
Dagen idag har flytit på bra, kanske inte så bra som jag hade hoppats men fortfarande hyfsat bra.
Jag har eftermiddagen kvar och sen så kan man sticka hem, men jag hoppas inte tiden går alldeles för fort, man vill ju gärna hinna sälja också.
Ikväll så blir de träning igen iallafall, jag har tränat under helgen också och jag känner att jag börjar komma i form igen, antingen så tränar jag hemma eller så sticker jag iväg och tränar.
Jag har inte fått något svar från mina träningskamrater så jag vet inte om de blir någon träning ikväll men oavsett vad så ska jag iallafall träna, men de får väll bli hemma med sit-ups i värsta fall.
Jag längtar tills jag får lönen så att jag kan sätta igång med sparandet till flytt och lägenhet nästa sommar, som jag har sagt tidigare så vill jag få ihop MINST 30.000 kr tills nästa sommar men de skadar ju inte om de blir mer.
Jag ska även kontakta körskolan snart och boka in körlektionerna som jag ska göra under min semester och de får bli i början av ledigheten.
Andra halvan av ledigheten så ska jag och min älskling förhoppningsvis sticka iväg på en sista minuten resa, jag hoppas att jag kan få lös lite pengar till de också.
Nu så har jag ätit revbens-spjäll och nu ska jag bara ta de lugnt i 30 min fram till jobbet startar igen, ni får ha de så bra så hörs vi, Bye Bye! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0