Krångla denna gången också

Nu så blev de så att jag har försökt att spara filmen från Danmark igen men de började krångla denna gången också.
Jag har kommit på en annan plan som jag får utföra istället, jag får göra så att jag delar upp hela filmen i två delar och sparar den från Windows Movie Maker två gånger och sen så sätter jag ihop dem i Windows DVD bränningen, jag tror att de ska funka.
Men de finns faktiskt fortfarande en sak som jag undrar och de är varför de inte funkar att spara en film som är ungefär 90 min lång via Windows Movie Maker, jag har ju faktiskt sparat filmer som har varit längre.
De finns en sak som jag förmodligen tror bidrar till att filmen inte blir sparad och de är att filmen är i hög kvalité och kanske tar längre tid att spara.
Nu är de inte så att jag stänger av de så fort de blir 99% utan de är så att jag väntar ganska länge, men datorn blir seg och de tar VÄLDIGT lång tid och de blir aldrig klart.
Men nu så har jag startat om datorn och nu så ska jag dela upp klippet i ungefär två st 45 minuters långa snuttar/filmer och sen så sätter jag ihop hela filmen i bränningsprogrammet och de borde funka.
De blir nog inget videoinlägg till bloggen idag eftersom datorn är upptagen med att fixa annat, men de kanske de blir imorgon istället, ni får iallafall ha en fortsatt trevlig dag så ses vi imorgon, eller senare, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0