Metro köpte våran bild

Nu sitter man återigen på jobbet, halva arbetsdagen är utförd och nu så är de bara halva kvar, ganska logiskt faktiskt.
Dagen idag har flytit på bra och jag hoppas de fortsätter flyta så att man inte sjunker för de hade ju varit trist.
Jag har precis ringt till körskolan för jag ska fixa lite smågrejer med dem och även fråga lite frågor, men tyvärr så fick jag inget svar där nu, men jag får försöka ringa om en liten stund igen.
Igår så firade jag Nationaldagen med picknick i skogen med min tjej, hennes pappa och hans tjej och de var väldigt trevlig.
Jag har ju berättat tidigare att jag har en app på min mobil som heter Scoopshot som innebär att man kan få uppdrag från Metro, att ta bilder på olika saker.
Igår så fick jag ett uppdrag där jag skulle ta ett kort på hur jag firar Nationaldagen och då tog jag en bild på mig och min tjejs händer där ringarna syns och den bilden köpte Metro av mig.
Om ni tittar på framsidan av Metro så ser ni två händer och de är min och min tjejs hand som ni ser, jag tyckte att de var väldigt roligt att dem köpte bilden och dessutom så får man ju lite extra pengar.
Nu måste jag ringa körskolan igen, ni får ha de så bra, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0