Mycket att se framemot

Snart så ska jag sticka iväg till veckans sista arbetsdag och man kan ju inte vara annat än glad.
Jobbet startar som vanligt klockan 8 och idag så slutar vi redan klockan 12 och de är helt underbart.
Efter jobbet så ska jag, min tjej, hennes pappa och hans tjej sticka iväg till havet och de ska bli roligt de med.
När de gäller jobbet så har jag också en hel del grejer att se fram emot, så detta känna bara underbart.
Sen så är de långhelg, fredag, lördag och söndag och sen är de bara två veckors arbete kvar och sen är de sommarledigt i en hel månad.
På ledigheten så ska jag starta med att övningsköra i en och en halv vecka och sen så ska jag och min älskling åka iväg på en sista minuten resa.
Som ni ser så har jag en hel del att se framemot och ni får ha en fortsatt underbar dag så hörs vi när vi hörs, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0