Nöjd med veckan som varit

Jag är super nöjd med veckan som varit, jobbet har flytit på bra, träningen har varit strålande, jag har börjat bränna minna körkortspengar på körlektioner och som toppen av allt så har jag nu även startat ett lägenhets- och flyttkonto.
Jag har fått en hel del gjort under veckan och jag är helt enkelt fantastiskt nöjd med mig själv, bara man vill så går de.
Nu i Juli under semestern så ska jag ta mina körlektioner och allt eftersom så kommer jag väll även att fixa uppkörningen, halk-körningen och teoriprovet och förr eller senare så kommer jag sitta med mitt körkort i handen.
Nu så har jag även startat ett flytt- och lägenhetskonto och där ska jag börja lägga in pengar varje månad och min plan är att försöka få in minst 30.000 kr till nästa sommar.
Jag vet inte hur tidigt ute man ska behöva vara för att få lägenhet men jag ska nog börja ringa runt snart, jag har ju iallafall ställt mig i kö på boplats så jag hoppas inte att de ska vara några problem.
Oavsett hur de ser ut i dagsläget så har jag en hel del saker att se framemot i framtiden och jag är en sån person som tar dagen som den kommer.
Jag har inte sagt att allt kommer att gå smärtfritt i mitt liv men jag tycker helt enkelt att saker får bli som dem blir, antingen blir de bra eller så skiter de sig, men oavsett vad så kan man alltid göra om och göra rätt och då löser sig de ändå.
Imorgon är de förmodligen bio som gäller och ikväll så blir de skräckfilm, ha de så gött och sov så gått så ses vi när vi ses, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0