Positivt överraskad

Då och då så brukar jag lägga ner lite småpengar i spargriser, eftersom jag har sparkonto på banken så behöver jag ju inte fokusera speciellt mycket på att spara pengar i en gris.
Men så fort jag får några kronor över så lägger jag dem i grisen, de bli iförsej inte speciellt ofta eftersom jag oftast betalar med kort.
Nu så är de iallafall så att dem har en speciell dag här där jag bor och dem har olika aktiviteter och då tänkte jag att jag kunde plocka fram lite småpengar ur grisen så att man kan hitta på något.
Som ni kanske förstår så trodde inte jag att jag skulle ha så mycket pengar i grisen men trots allt så hittade jag lite grann.

 

 

Dem föregående åren som dem har haft en sådan här dag så har dem har elektriska tjurar, sumobrottning (i jätte stora dräkter), kuddkrig och en massa andra saker.
Man får hoppas att dem har lika mycket idag, framförallt nu när jag har lite småpengar att spendera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0