Snart helg igen

Denna arbetsvecka börjar lida mot sitt slut och nu så är de bara en och en halv arbetsdag kvar och sen så kan man ta helg.
Idag så har arbetet gått bättre än veckans övriga arbetsdagar och jag hoppas såklart att eftermiddagen ska flyta på minst lika bra.
Jag har precis ätit thai mat, tyvärr så var de inte så värst jätte gott och dessutom så var de för starkt, men man kan ju inte vara nöjd med allt.
Idag har jag som vanligt inga speciella planer förutom att jag såklart ska träna ikväll, jag är så fruktansvärt nöjd med mig själv när de gäller träningen, jag har verkligen kommit igång ordentligt med den.
Jag har även lite filmer som jag kan kolla på när jag kommer hem och så ska jag väll bara ta de lugnt och umgås med min älskling.
Jag sitter även och väntar på att solen och värmen ska komma, det har varit grått och trist i flera dagar nu och man blir ju inte pigg och glad av de vädret precis.
Vi är ju faktiskt inne i juni månad och jag tycker faktiskt att man kan kräva lite bra väder.
Nu ska jag fortsätta avnjuta denna lugna och fina lilla rast och så kanske vi hörs senare, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0