Teorilektion idag

Som ni kanske märkte så blev de inget bloggande igår, de hände en hel del grejer som gjorde att jag inte hann med bloggandet.
De är ju typiskt att man inte ska hinna med bloggandet på helger, framförallt när de är på helger som jag borde hinna blogga mera.
Nu är jag iallafall tillbaka på jobbet igen, denna vecka består av tre och en halv arbetsdag och sen så tar man helg igen.
Jag har precis ätit hamburgare och nu sitter jag och bloggar, vilket ni iförsej kanske förstår.
Dem har gjort om trafiken där jag bor och därför så var jag tvungen att ta bussen vid en annan tid idag, jag tog den tidigare än vad jag brukar och därför så var jag lite extra trött imorse, men nu känner jag mig ganska pigg iallafall.
Efter jobbet idag så ska jag först sticka hem men sen så ska jag sticka iväg igen, för jag ska nämligen gå på min första teorilektion idag och idag så handlar de om stadskörning.
De ska bli väldigt spännande att börja plugga körning och de ska bli ännu mer spännande att få börja köra, men de får jag vänta med i några veckor till.
Dem har teorilektioner varje måndag så jag ska försöka gå dit och plugga varje måndag iallafall och då lär jag mig förhoppningsvis lite mer iallafall.
Jag kan ju nästan ingenting om körning och trafikregler så jag kommer förmodligen lära mig väldigt mycket.
Men nu så har jag fortfarande en halv arbetsdag kvar så jag får nog försöka fokusera på de nu, men ni får ha en fortsatt trevlig dag så hörs vi, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0