Veckans sista arbetsdag

Nu sitter man på jobbet igen, sista dagen på denna arbetsvecka och de ska bli skönt med helg.
Inför helgen så har jag inga speciella planer men däremot så ska jag förmodligen på bio ikväll med min älskling, vi har inte bestämt film men vi kommer säkert att hitta någon.
Halva dagen har gått och jag hoppas att den andra halvan går ganska snabbt så man hinner få helg, men först så hoppas jag såklart att jag får sålt en hel del.
Nu känner jag att jag inte orkar sitta inne och söla utan jag vill sticka ut och ägna min rast åt att ta lite promenad, ny energi och nya tag inför dagens två sista pass.
Ni får ha de så gött så hörs vi när vi hörs, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0