Bowling ikväll

Tja tja!
Just nu så gör jag INGENTING men senare idag så ska jag hitta på lite grejer.
ag har precis ätit lite och snart så startar jobbet igen, jag har även spelat in en liten video och den ska jag lägga upp på bloggen när jag kommer hem.
När de gäller dagen idag så ska jag först iväg till banken efter jobbet och sedan så ska jag hem och sen så ska jag iväg och spela bowling ikväll och de ska bli roligt.
Jag ska nog försöka filma något på bowlingen också, så att de börjar hända saker på bloggen igen.
En annan sak som jag tycker är toligt och helt fantastiskt de är att vädret bara blir bättre och bättre, varmare och varmare och sommaren närmar sig med storm steg och de tycker jag verkligen om.
Nu ska jag sitta här och fortsätta njuta av min rast och ni får ha de så bra, så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0