Danmarks terminalen

Jag har precis varit ute och tagit mig en promenad och jag gjorde såklart ett videoinlägg samtidigt.
Tyvärr så vet jag inte om man kommer att höra speciellt mycket eftersom de blåser ganska mycket men vi får väll se.
Mitt jobb ligger mitt emot Danmarks terminalen och jag gick dit för att kolla hur mycket de kostade att åka över till Danmark en dag, om man skulle åka vardagar (jobbtid) så kostar de 99 kr tur & retur men om man vill åka någon annan tid eller på helgerna så kostar de över 200 kr.
Jag tycker att de är ganska konstigt att priserna kan variera så mycket, men någon dag så vill jag iallafall åka över dit för jag tycker att de är väldigt roligt att åka den båten.
Innan jag gick ut på promenaden så åt jag svampsoppa och de var väldigt gott och nu så sitter jag här igen och väntar på att jobbet ska starta.
Ni får ha de så bra och så lägger jag in videon när jag kommer hem, Bye Bye så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0