De har snöat ute

Vart tog våren vägen, vart tod de gröna gräset och den varma värmen vägen?
Jag trodde verkligen att snön var en passerad historia, men vad är de första man ser när man vaknar? Jo, att de har snöat ute.
Jag kan ju iförsej säga att de inte är speciellt kallt och jag skulle bli förvånad om snön ligger kvar länge, jag har dessutom hört att de ska bli runt 15 grader nästa vecka och då kommer ju snön försvinna.
Nu ska jag inte tänka mer på snön utan istället sitta här och njuta av min härliga rast.
Jag har precis ätit biffar och äggnudlar och nu sitter jag vid datorn och kollar runt lite.
Dagen har flytit på bra och jag är piggare idag än vad jag var igår, trots att jag la mig en timme senare igår, men de handlar nog om hur bra man sover på natten också och inte bara vilken tid man lägger sig.
Nu ska jag ta de lugnt fram till kl 13:00 och sen så ska jag börja sälja igen.
Ni får ha en fortsatt trevlig dag så hörs vi, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0