Ganska sent igår

Jag tycker verkligen om att ha rast, skönt att bara sitta och ta de lugnt ett litet tag.
Just nu så har jag precis ätit makaroner och jag sitter lite vid datorn nu.
Jag har varit ganska trött idag eftersom de blev ganska sent igår, jag åkte ju iväg och tränade igår och sen när jag kom hem så lagade man lite mat och innan man hade ätit och gjort sig färdig så var klockan ganska mycket.
Oavsett vad så är jag glad och försöker hålla uppe tempot, men självklart så påverkas arbetet när man inte är jätte pigg.
Efter jobbet idag så ska jag handla lite och sen så ska jag hem och äta mat. Träna vill jag också göra idag men jag ska inte åka iväg någonstans utan jag ska träna hemma.
Nu ska jag iallafall ta de lugnt fram till jobbet startar igen, men ni får ha de super bra så hörs vi, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0