Känner mig lite stolt faktiskt

Nu är de en halv arbetsdag kvar på denna vecka och även på denna löneperiod.
Halv dag är lika med två pass och två pass är lika med en massa chanser att tjäna in extra pengar inför denna månadens lön.
Just nu så har jag ätit tjockpannkaka vilket var väldigt gott och nu så ska jag bara sitta här och ta de lugnt.
När de gäller lönetabellen som jag pratade om imorse så blev de en hel del krångel när jag skulle skriva ut den, först så kunde jag inte skriva ut de på papper för att tabellen var för stor och datorn "kapade" papperet på sidorna, så jag fick helt enkelt flytta siffrorna och tabellen närmare mitten och så fick jag ta bort den sista dagen, eftersom den inte fick plats på papperet.
Jag fattar inte varför programmet inte kan anpassa så att de får plats på ett papper, jag förstår inte vad som kan vara så svårt med de.
Men efter mycket om och men så har jag iallafall fått ut tabellen och min chef på jobbet tyckte att den var såpass bra att alla skulle ha en sådan på jobbet och eftersom tabellen inte börjar förrän måndag nästa vecka så ska hon vänta med att dela ut den tills då. Jag känner mig lite stolt faktiskt.
Nu ska jag somsagt bara ta de lugnt, smälta maten och invänta att arbetet startar igen, men ni får ha de super bra så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0