Mycket mer än jag trodde

Som jag skrev igår så skulle jag handla bläck till min skrivare men så blev de inte, när jag kom till affären så kostade bläcket mycket mer än jag trodde.
Jag struntade helt enkelt i att handla de då och jag kunde tyvärr inte skriva ut dem grejerna som jag ville göra.
Men nu så sitter jag på jobbet och jag har precis ätit pasta och nu så har jag även beställt bläck från Inkclub.se och jag hoppas att leveransen kommer snart.
Jag ska inte säga att de var direkt billigare på inkclub men däremot så behöver jag ju inte betala direkt, jag får ju en faktura och sen så kan jag ju betala när jag får pengarna men jag kan ju fortfarande använda bläckpatronerna innan jag har betalat och de tycker jag är bra.
Förutom att jag har ätit och beställt bläck idag så har jag arbetat, förmiddagen har varit bra och jag har mycket att se framemot under eftermiddagen, så man kan helt enkelt säga att arbetsdagen kommer att sluta bra idag också.
Efter jobbet idag så har jag inte speciellt planerat, jag struntade faktiskt i träningen igår, vilket inte är speciellt bra men jag får försöka träna idag iallafall.
När de gäller mitt sparande av pengar så går de fortfarande bra, men de händer ju inte så mycket inom den biten, jag lägger undan lite pengar varje månad och låter den pengahögen växa, men jag har ju som mål att kunna ta körkort nu under sommaren iallafall.
Nu ska jag fortsätta med denna rast och sen så startar ju även arbetet igen, men ni får ha en underbar fortsättning på denna dag så hörs vi, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0