Sälja lite grejer

Nu sitter man här på jobbet och känner att man utfört en alldeles perfekt helg och att man har gjort ett strålande jobb med vår städningen.
Dessutom så har ju inte denna arbetsdag varit helt fel heller, jag har sålt bra och jag känner att jag har "drivet" i kroppen som krävs för att kunna sälja bra.
När jag kommer hem efter jobbet idag så ska jag fixa med att lägga in en annons på blocket där jag ska sälja lite grejer som jag inte vill har kvar längre, blandannat lite sällskaps-spel som jag känner att jag inte behöver längre.
Just nu så sitter jag och njuter av min rast och jag har precis ätit tre stycken Billys Pizza och snart så startar arbetet igen.
Jag tänker driva på lika bra som jag har gjort tidigare idag och jag tänker sälja mera.
Ni får ha de så bra, jag ska även filma in ett litet videoinlägg och visa hur lägenheten ser ut lite senare också, Bye Bye sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0