Svårt att blogga

Nu sitter man här igen på jobbet, varje dag är sig väldigt lik och därför så är de lite svårt att blogga och komma med nya grejer.
Jag kan ju alltid hitta på något och filma de och göra videoinlägg men när de inte händer så mycket om dagarna så är de somsagt svårt att komma med något nytt.
Jag ska självklart försöka bli bättre på att blogga och framförallt göra fler videos, egentligen så skulle jag bara vilja ha videor i bloggen, men för att fylla ut den lite mer så får jag försöka skriva ibland också.
Men somsagt så sitter jag iallafall på jobbet nu och jag har precis ätit sushi och vid 13:00 så startar arbetet igen.
Idag så har de gått bra på jobbet och de ska de fortsätta göra nu under eftermiddagen.
När de gäller vädret så tycker jag att de blir bättre och bättre för varje dag, nu regnar de iförsej lite men de gör ju inget.
Förutom att jag har en halv arbetsdag kvar idag så är de även träning ikväll (tror jag) och om de är de så ska jag självklart sticka dit också.
Tyvärr så vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mera, men vi hörs förmodligen senare och jag ska försöka få in en video också, ha de gött, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0