Trött men ändå glad

Vad händer idag?
Jo, jag sitter här på jobbet som vanligt och de händer inte speciellt mycket.
Dagen har flytit på som vanligt men jag känner mig faktiskt lite trött idag, jag var uppe ganska sent igår och de var nog inte så jätte bra.
Ikväll så ska jag iallafall försöka lägga mig ganska tidigt så att jag är pigg och glad imorgon, jag är ju iförsej glad idag också, men inte så jätte pigg.
Oavsett om jag la mig sent igår så orkade jag iallafall med min kvälls träning och igår så blev de armhävningar, jag hoppas självklart att jag ska orka med träningen även idag.
Förutom att jag är lite seg så tycker jag ändå att dagen har flytit på bram försäljningen kanske inte har varit på topp men jag har iallafall tempot i kroppen och jag känner att jag kommer att sälja bra innan dagen är slut iallafall.
Förutom att jag ska jobba fram till 16:30 och sedan träna när jag kommer hem så har jag inget annat planerat.
Men nu så ska jag iallafall fortsätta med att njuta av min rast och smälta köttbiten som jag precis åt, men ni får ha de så bra så hörs vi, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0