Två ryk på en dag

Hejsan, just nu så håller jag på att spara Hammarkullekarnival filmen och de lär ta ett tag, jag fick tydligen ihop en hel timmes film material.
Jag har lagt över klippen på datorn, lagt in dem i windows live movie maker och klippt ihop de och nu ska de bara sparas.
De har redan hållt på att spara i några timmar och de lär ta ganska många timmar till.
När de gäller att lägga upp video via videofy.me så kan man ju inte ha hur långa eller stora videoklipp somhelt så jag har räknat ut att denna Karnival film kommer att bestå av 12 delar och jag kommer garanterat inte hinna lägga in alla idag, men jag kommer att lägga in dem lite i taget och tillslut så kommer hela videon att finnas på bloggen.
Den här filmen blev dessutom såpass lång att jag tänker bränna ner den på en dvd och spara den, för de är ju ett roligt minne.
Några av sakerna som kommer hända i filmen är att jag åker karusell, hundar ryker ihop och en bil ryker från motorn (två ryk på en dag), alltså mycket spännande vill jag lova.
Nu ska jag sticka ut med min tjej och våra djur och filmen får fortsätta sparas och ni får ha en fortsatt trevlig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0