Efter-jobbet-plan

Hejsan på er, idag var de riktigt jobbigt att ta sig upp ur sängen, kroppen ville inte sammarbeta och sängen ville inte släppa taget om mig, men tillslut gick de och nu sitter jag här.
Vad jag gör mellan 08:00 och 17:00 på dagarna antar jag att ni redan vet vad jag gör och därför tänker jag inte skriva om de.

Däremot så tänkte jag skriva vad jag hade för efter-jobbet-plan idag och de är Bäckebol som kanske står på schemat.
Dem har invigning av något slags El-Giganten Megastore och de skulle vara intressant att åka dit och kolla lite.
De som kan vara dagens hinder av planen är att vi kanske inte når våran kontorsbudget i tid och därför så måste vi jobba över lite och ibland så kan de bli flera timmar som vi måste sitta över.

Jag tänker göra allt för att dra mitt strå till stacken idag och jag hoppas att alla andra också gör de så att man får sticka hem vid 17 som vanligt.

Förutom att jag vill kolla in den nya El-Giganten affären så har jag inga andra planer förutom att sova så väldigt gått och relativt tidigt ikväll så man kan vara piggare imorgon än vad man var imorse.

Nu ska jag fortsätta med att ha en så kallad rast och sen så fortsätter jobbet, ni får ha de så bäst, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0