PENGAR!

ÄNTLIGEN så ska jag få lite pengar idag iallafall, varit utan pengar i en evighet nu.
Idag så ska jag få pengar av min morsa och de ska bli skönt att kunna handla ordentligt igen.
Efter jobbet idag så ska jag och min tjej sticka och handla och sedan laga en riktig kalas måltid och sen så är de bara att vänta till fredag då jag får min lön och då jävlar ska de köpas.

Jag lider verkligen med de människor som är fattiga och som kanske inte kan jobba och tjäna sina egna pengar.
jag har ju varit utan egna pengar i två månader, jag har ju lånat pengar men eftersom jag måste betala tillbaka de nu så gills inte de.
Jag har väntat på pengar väldigt länge och snart så slipper jag vänta längre, om jag inte får andra planer under helgen så kanske man ska sticka till jul på Liseberg och ha de lite trevligt, vem vet?

Nu ska jag iallafall fortsätta med min rast och ni får ha de alldeles fantastiskt så hörs vi, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0