Sitter och väntar

Just nu så har jag rast och sitter och väntar på att jobbet ska starta igen.
Klockan 14 ska jag gå från jobbet för att hinna till arbetsintervjun som börjar kl 15 och jag tycker att de ska bli jätte spännande, de var något med välgörenhet och de ska bli jätte spännande att se vad de handlar om.

När de gäller jobbintervjun som jag var på igår så har han fortfarande inte ringt, men man får väll hoppas att han gör de senare.
Men han berättade ju för mig att om han inte ringer så har jag inte fått jobbet.

Förutom idag så har jag jobbintervju både imorgon och på torsdags också, så jag har fullt upp gällande möjligheter av ett nytt jobb.

Nu har jag iallafall precis ätit och klockan 13 så startar jobbet igen, nu ska jag bara ta de lugnt, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0