The Sims 3

De var ett tag sedan som jag bestämde mig för att formatera om datorn eftersom jag tyckte att den gick ganska segt.
Ett tag innan jag formaterade datorn så hade jag avinstallerat The Sims 3, just för att jag trodde att de var spelets fel att datorn gick segt.
Min tjej tyckte/tycker vädligt mycket om att spela The Sims och därför så var de kanske inte sådär jätte populärt från hennes sida att jag avinstallerade de.

Efter att jag formaterat datorn så har min tjej tjatat i flera veckor att jag ska installera Sims igen men jag har inte velat de.
Eftersom jag trodde att de var spelet som gjorde datorn seg så ville jag ju inte riskera att den blir de igen.

Men trots de så bestämde jag mig för några dagar sedan att jag skulle installera Sims iallafall, bara för att kolla.
Datorn funkade bra trots de och jag gjorde dessutom en gubbe på spelet för att prov spela lite.

Min tjej har självklart spelat också och de var i helgen som jag installerade de och jag har sagt att om inte datorn har börjat sega eller krångla nästa helg så kan jag installera The Sims 3 Djurliv också.

Men de roliga med hela den här historien är att jag också fastnat för The sims nu.
jag tycker konstigt nog att de är jätte roligt och nu så ham min gubbe skaffat sig en sambo och dem väntar sitt fjärde barn.
Jag trodde aldrig att jag skulle fastna för de spelet igen men de gjorde jag tydligen.

När jag kommer hem idag efter arbetsintervjun så ska jag forsätta spela The Sims och jag ska försöka skaffa så många barn som möjligt innan gubben dör, Haha!

Nu ska jag nog försöka äta lite, trots att jag åt en monstersallad till frukost.
Ni får ha en fantastisk dag så hörs vi, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0