Tråkiga besked

Igår så fick jag ett mindre bra besked gällande jobbet, försäljningen har inte gått speciellt bra den sista tiden och jag och tyvärr så finns de ingen möjlighet för mig att jobba kvar.
Just nu så är jag på jobbet och jag ska vara kvar här tills månaden är slut och sen så ska jag försöka hitta något annat jobb.
Jag ska redan nu börja söka efter jobb och försöka få tag på något så snabbt som möjligt.

På något sätt så känns de ganska skönt att jag fick de beskedet av chefenn för annars så hade ju risken funnits att jag jobbat kvar här trots att jag inte hade lyckats så bra.
Nu vet man ju inte om jobbet kanske skulle börja gå bättre om jag fick jobba ett tag till, men jag känner att jag ändå vill prova på något annat.

Jag har inte blekaste aning om vad jag ska hitta på nu, jag har jobbat inom vården och nu även försäljning och nu vet jag inte riktigt vad jag ska söka.

De finns ju alltid en massa lediga jobb och söker man en jävla massa jobb så vet jag ju av erfarenhet att man kommer att få napp ganska snabbt.

Jag är iallafall en posetiv person som ser ljust på allting som händer och detta tror jag faktiskt bara är positivt i mitt liv, nu öppnas nya dörrar som ger mig massa möjligheter att utvecklas och gå vidare.

Ni får ha en fortsatt trevlig dag så hörs vi snarare än vi tror, eller något, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0