Snart två veckor

Nu sitter man här igen och ska snart bege sig till jobbet, ytterliggare en tidig morgon och de känns helt underbart.
Snart så har man avklarat två veckor på de nya jobbet och jag är överlycklig över att jag tillslut hittade de rätta.
Som ni vet så har jag sökt en hel del jobb, varit på en massa intervjuer och tillockmed tackat nej till jobb som varit alldeles för oseriösa, så de har varit en tuff tid den senaste tiden.
Men detta är ju ytterliggare ett exempel på att allt ordnar sig, bara man kämpar på och ger de lite tid och nu tänker jag satsa 200% på detta nya jobbet och här hoppas jag att jag kan stanna några år.
Nu ska jag fortsätta äta på mina mackor och ni får ha en fortsatt trevlig dag så hörs vi, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0