Nu börjar livet

Nu börjar livet på riktigt, igår så bestämdes de att vi ska flytta i Oktober och snart så ska jag sticka iväg till mitt nya jobb. Detta är helt fantastiskt och jag är både spänt och förväntansfull och självklart jätte glad och saker och ting flyter på så bra. De här nya jobbet startar egentligen på riktigt imorgon men idag så ska jag på en kurs och sen ska jag få hem kursmaterial som jag ska läsa. När de gäller lägenheten så tror jag att vi kunde ha flyttat tidigare, men vissa omständigheter gör att vi ändå måste vänta en månad till men de finns ingen risk att lägenheten försvinner ändå. Inte bara mitt liv utan även bloggen kommer att få ett lyft när saker och ting förändras, jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera, men tro mig, de kommer att hända mera i bloggen men ett litet tag framöver så kommer de vara vissa perioder där de inte händer så mycket, dels för att de är mycket med flytten och dels för att jag inte kommer att ha internet en viss period. Nu så ska jag somsagt snart sticka iväg, men ni får ha en fantastiskt trevlig dag så hörs vi när vi hörs, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0