En sista möblering

Tjoflöjt på er, jag vet inte riktigt vart jag ska börja men jag kan ju börja med att skriva att detta är de första skrivna inlägget sen januari i år, vilket betyder att de var ungefär fem månader jag skrev ett inlägg senast.

Anledningen till att jag bestämde mig för att skriva är för att Cyberlink Power Director (mitt video redigerar program) inte riktigt vill samarbeta med mig. För ungefär två dagar sedan så försökte jag lägga in en video, men efter att programmet hade laddat ett tag så kommer de upp en liten ruta där de står att programmet slutade att fungera, jag vet inte vad de kan bero på.
Jag har kollat runt lite på nätet efter lösningar och jag kan tänka mig att de antingen kan bero på att drivrutinerna till mitt grafikkort inte är tillräckligt uppdaterade eller att man kanske måste uppdatera Power Director på något sätt.

Jag har rensat/formaterat datorn och ingenting hjälper för att få programmet att funka. Jag kan spara korta filmsnuttar men så fort de blir lite längre så funkar de inte.

Nu vet ni iallafall varför jag skriver och inte gör någon video.
Den senaste tiden så har jag och min tjej fortsatt med planerandet inför flytten som kommer att äga rum den första Juli, vilket vi verkligen ser fram emot.
Vi har bland annat varit på IKEA och handlat en jäkla massa och sen så har vi även packat och fixat här hemma.
De fick bli en sista möblering innan flytt och nu står allting väldigt random i rummet, men de är ju bara tre veckor kvar tills vi ska flytta så vi lär ju hålla ut.

Jag hade faktiskt inte så mycket mer att skriva, men jag hoppas att ni orkade läsa iallafall, ni får ha en fortsatt trevlig natt så hörs vi helt enkelt när vi hörs igen, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0