Någon som har en lösning?

Varje gång jag försöker spara ett videoklipp/vlogg inlägg så kommer den här rutan upp när de är ungefär en minut kvar på sparningen.

Är de någon som har eller har haft liknande problem och som kanske vet hur man kan lösa detta?

Jag kan ju berätta att jag har Windiows 8, den är nyligen formaterad och jag har inget virus eller liknande på datorn, så de måste vara något annat problem.

Drivrutinerna till grafikkortet är installerade och i övrigt så funkar datorn helt felfritt utan de är bara problem att spara redigerade videoklipp med de här jäkla programmet.

Är de någon som har en lösning på problemet så är ni varmt välkomna att tipsa mig så att jag kan fortsätta med mina vlogg inlägg som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0